Livrarea comenzilor din magazinul online Expres-IT.ro?

Comenzile sunt livrate de catre noi sau de catre firma de curierat Fan Courier

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client al magazinului online Expres-IT.ro, in sectiunea “Comenzi”.

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, la numarul de mobil 0721.868.747 sau ne puteti scrie online la adresa de e-mail office@expres-it.ro.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei un alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de mobil 0721.868.747 sau ne puteti scrie la adresa de e-mail office@expres-it.ro. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Daca doresti sa anulezi o comanda o poti face din contul tau de client al magazinului online Expres-IT.ro, in sectiunea “Comenzi”, mergi la comanda care doresti sa o anulezi si executi click / apesi butonul “Anuleaza comanda”.

Completezi cererea de anulare comanda apoi apesi butonul “Trimite cererea de anulare comanda”. Unul dintre operatorii nostri iti va prelua cererea si o va procesa cat mai repede posibil.

Modalitati de livrare a comenzilor din magazinul online Expres-IT.ro

Livrare prin firma de curierat – Fan Courier

Livrarea produselor achizitionate de pe magazinul online Expres-IT.ro este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 500 lei (valoare totala fara T.V.A.). In caz contrar, daca comanda este sub 500 de lei (valoare totala fara T.V.A.) tariful pentru transport va creste in functie de greutatea coletului si de cati kilometri suplimentari sunt de la cea mai apropiata localitate cu acoperire pentru curier pana la adresa dumneavoastra.

Tarifele de expeditii sunt urmatoarele:

  • 10 LEI / RON pentru primul kilogram;
  • 1 LEU / RON pentru fiecare kilogram suplimentar;
  • 5 LEI / RON taxa ramburs in cont;
  • 9 LEI / RON ramburs plic;
  • 9 LEI / RON + 2% din valoarea rambursului, pentru ramburs numerar;
  • taxa suplimentara de 6 LEI / RON, pentru livrare sambata.

Reteaua de localitati unde Fan Curier nu percepe taxe suplimentare o gasiti aici: Locatii Fan Courier.

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la verificarea corespunzatoare a produselor.

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata. Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului. Pentru tracking-ul coletului dumneavoastra accesati acest link  si introduceti codul AWB-ului dumneavoastra.

IMPORTANT:

  • Produsele comandate sunt ambalate corespunzator sunt etichetate cu atentionare “FRAGIL“ dar nu sunt asigurate pe parcursul transportului pana la livrare;
  • Va rugam, la primirea coletului sa verificati continutul – integritatea produselor comandate, iar daca constatati nereguli, deteriorari,etc. va rugam sa semnalati agentului – curierului pe nota de transport. Marfa deteriorata din cauza transportului si nesemnalata la primirea coletului de la curier, nu se schimba.
  • Firmele de curierat sunt terti in comenzile Dvs, nu ne facem raspunzatori de eventualele neplaceri create datorita lor.

Pentru mai multe detalii si informatii nu ezita sa ne contactezi!

+7000

peste 7000 de produse in stoc pentru magazinul tau de accesorii GSM si IT&C

+500

peste 500 de clienti activi in magazinul online Expres-IT.ro

10.000

peste 10.000 de comenzi online onorate anual catre clientii nostri

6 ani

Inca din anul 2014 am dezvoltat magazinul online Expres-IT.ro pentru persoanele juridice

Main Menu